marți, 25 decembrie 2012

Bastos a fost vandut in Arabia Saudita

CFR Cluj l-a vandut pe Rafael Bastos la Al Nassr pentru suma de 2,3 milioane de euro, o afacere destul de buna si gresita (parerea mea) luand in considerare ca in primavara Europa League ii vor intalni pe italienii de la Inter Milano.


"Le sunt recunoscator celor de la CFR Cluj pentru sansa pe care mi-au acordat-o. Am scris numele meu in cartea de istorie a clubului si am obtinut rezultate foarte bune la aceasta echipa. Acum incep un nou proiect in Arabia Saudita si privesc inainte. Sunt mai matur ca oricand si vreau sa fac o treaba buna la noua mea echipa" a spus Bastos dupa transferul de la CFR Cluj la Al Nassr.

Jucatorul care a facut senzatie in Liga Campionilor va avea un salariu mare in Arabia Saudita - 900.000 de euro pe an.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu