joi, 17 noiembrie 2011

Scrisoarea lui Neymar pentru Perez!



Brazilianul Neymar si-a prelungit recent contractul cu Santos urmand a deveni cel mai bine platit fotbalist din liga braziliana de fotbal. Articolul de mai jos este un pamflet si trebuie tratat ca atare.


Draga Florentino Perez,


Un fior care mi-a trecut dis de dimineata prin creasta m-a facut sa realizez ca pentru mine nu este inca timpul sa fac pasul spre fotbalul mare. Am preferat sa raman in Brazilia, la Santos. Presedintele de aici mi-a transmis ca pot sa-mi pastrez drepturile de imagine in totalitate iar acum cinci minute s-a intors de la Banca do Brasil unde a obtinut imprumutul necesar pentru a-mi oferi salariul pe care tu mi-l ofereai.


Sper ca datoriile pe care clubul Santos si le-a creat dintr-o ambitie prosteasca sa ne ajute sa facem din acest club al treilea ca valoare din…Brazilia. Sunt sigur draga Floren ca in viata esti nevoit sa faci unele alegeri, iar eu personal am avut de ales intre a pleca in Europa spre voi si a ramane aici in Brazilia. M-am gandit insa bine si n-as vrea sa vin in Spania, pentru ca mi-e teama ca Busquets sa nu ma jigneasca si sa ma faca “maimuta” ca pe Marcelo.


De-asta mi-am si vopsit creasta cu blond deschis. In plus ar trebui sa incep o viata noua de la zero intr-un campionat inferior sa recunoastem celui din Brazilia. Deasemenea prietenul Dani mi-a spus ca aici la dumneavoastra in Spania, fundasii sunt foarte duri, iar eu nu pot sa accept astfel de contacte. Aaaa si mai aveti si un antrenor cam ciudat zici ca e marele paznic de caractere, iar mie imi place libertatea si Carnavalul de la Rio.

Cred deasemenea ca eventualul impact cu fotbalul stilat, gandit în pase scurte si un-doi-uri  nu ma caracterizeaza, pentru ca nimeni nu poate dribla ca mine. In Brazilia sunt zeu. Femeile alearga dupa mine pe strada in speranta ca ma vor atinge, imi trimit scrisori de dragoste la casuta postala din cartier, ma suna, ma acuza de violuri si ma iubesc. 
Televiziunile fac coada sa ma invite la emisiuni, iar fundasii adversi sunt linistiti si asteapta fara probleme ca eu sa-mi termin tot repertoriul de “biciclete” inainte de a marca. In plus, domnule Florentino aici am ocazia sa joc in Copa Libertadores dar si la Mondial, atat al cluburilor cat si la Mondialul ala mare.
Nu inteleg de ce tot admirati voi europenii acea Champions League, nu se compara cu Libertadores. Adica diferenta e asa de mare  incat eu ca brazilian o consider inacceptabila.Tot atat de inacceptabila pe cat e diferenta dintre o haina bine croita de Vuitton si un trening din favela sau dintre un gordon bleu si un sendvici. 
Eu nu am nevoie sa ajung in Europa pentru a demonstra ca sunt cel mai bun din lume. Gandeste-te bine…nici macar Pele n-a venit acolo si a inscris 1345 de goluri.

Sunt zeu in Tara Cafelei si nu vrea sa ma imbat cu apa rece pentru a infrunta dura realitate europeana. Vorbim cand imi expira contractul, poate ma razgandesc…Stim cu totii ca maturitatea atinge greu brazilianul de rand.

                                                                                                                     
Va pup, Neymar Junior!

Asa se incheie scrisoare lui Neymar catre presedintele Realului!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu