marți, 8 noiembrie 2011

Kuszczak: "Sunt sclavul lui United"!



Tomasz Kuszczak nici macar nu a luat loc pe banca de rezerve a vreunui meci jucat de Manchester United in acest sezon si a declarat ca plecarea sa cu titlu de imprumut la Leeds United pana in luna ianuarie a fost blocata de Ferguson.


Internationalul polonez isi dorea sa ajunga la Leeds, formatie de liga a doua in Albion, pentru a se mentine in campul vizual al selectionerului Franciszek Smuda inaintea turneului final pe care Polonia il gazduieste impreuna cu Ucraina in vara viitoare.


"Am ajuns un sclav al lui Manchester. Sunt frustrat, dar nu vreau sa-l acuz sau sa-l critic pe dl. Ferguson. Nu este stilul meu. Am vorbit recent cu Ferguson. I-am cerut sa ma lase sa parasesc clubul. I-am spus ca vreau sa joc si sa revin la echipa nationala, deoarece Euro 2012 este aproape, dar se pare ca nu ii pasa" , a declarat Kuszczak.


"Posibilitatea unui imprumut pe doua luni la Leeds United s-a ivit doua saptamani mai tarziu. Clubul a blocat-o. Era o firava speranta pentru mine. I-ar fi adus aminte antrenorului Poloniei de mine, dar nu am obtinut permisiunea clubului. Trebuie sa am respect pentru Ferguson deoarece, pentru mine, este un mare manager, dar sper ca ma va lasa sa plec in ianuarie" , a explicat sportivul care numara zece selectii in prima reprezentativa a Poloniei.


Spaniolul David De Gea a preluat postul portar titular la United, dupa ce predecesorul sau, Edwin van der Sar, s-a retras la finalul sezonului trecut, iar Anders Lindegaard (Danemarca) este rezerva sa. Tanarul Ben Amos a evoluat anul acesta in doua meciuri din Cupa Ligii (Carling Cup) pentru United, singurul fotbalist care nu a fost deloc implicat in aceasta campanie fiind polonezul Kuszczak.



Tomasz Kuszczak este legitimat la United din august 2006, de când a fost adus de la West Bromwich Albion, dar în acești cinci ani a jucat de numai 56 de ori pentru cel mai galonat club al Angliei. Contractul său, prelungit ultima oară în septembrie 2008, expiră la mijlocul lui 2012.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu