miercuri, 2 noiembrie 2011

Documentar despre "Jose Mourinho the best coach in the world"!



Luni seara, a fost prezentat la Milano documentarul "Jose Mourinho the best coach in the world" , sau tot ceea ce ati vrut sa stiti despre Mourinho. Portughezul care isi aminteste momentele cele mai intense ale vietii sale sportive, o avalansa de marturii, de la Maradona la Cristiano Ronaldo, de la Zanetti la Materazzi, de la apropiatul preparator Rui Faria la Florentino Perez si un jurnalist portughez pe care Mourinho il cunoaste de peste 20 de ani.


Prieteni:


"Suntem prieteni de familie, l-am intalnit de multe ori pe Mou departe de lumina reflectoarelor ,povesteste Luz si e foarte diferit de cum pare. E simpatic, ii place sa glumeasca, sa povesteasca… In acest documentar m-am axat pe metoda sa de lucru, aceeasi la toate echipele. Un exemplu? Inainte de meci se reuneste cu echipa pentru doar zece minute si scoate in evidenta deficientele adversarilor. Cea mai mare calitate a sa e aceea de a fi autoritar, dar in acelasi timp prieten, frate mai mare, tata pentru jucatori. Si peste toate, de a le zgandari orgoliul."


Ochi de tigru:


Si, in timp ce povesteste, ochii fiecarui campion scanteiaza.. 
Lampard: "Eram tanar, nu realizam potentialul pe care il aveam, iar el mi-a spus ca sunt cel mai bun mijlocas din lume… si asta in timp ce eram sub dus! M-am simtit foarte mandru, am dat afara din mine intr-adevar totul dupa aceea”


Profundul Paulo Ferreira: "Cand a murit tatal meu mi-a zis: Intoarce-te cand te simti pregatit".


Milito despre partida decisiva de la Kiev, care a batatorit drumul spre Champions League. "In pauza ne-a zis la toti ca eram o echipa care nu ar putea castiga nimic! Am reactionat si am batut pe Dinamo".


Nedumeritul Stankovic: "Lucrasem foarte intens si mi-a spus: "Du-te pentru o saptamana la Dubai sa-ti reintalnesti familia, meriti!". Partea tare e ca mai erau trei zile pana la terminarea campionatului". Toti gata sa sara in foc pentru Mou, asa era acel Inter.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu