miercuri, 31 august 2011

Rooney: "Faptul ca am ramas la United e cea mai buna alegere din cariera mea!"

In urma cu zece luni Wayne Rooney ii uimea pe suporterii lui Manchester United, prin intentia de a nu semna un nou contract cu echipa de pe Old Trafford, o situatie la care nimeni nu se astepta dupa sase ani in care legatura dintre Rooney si United a devenit una puternica si reciproc benefica. Cu perspectivele cedarii sale, fanii si media l-au criticat pe atacantul englez pentru punerea la indoiala a ambitiilor clubului, insa dupa ce managerul Sir Alex Ferguson a tinut discursul vietii sale, Rooney si-a schimbat parerea si a semnat o noua intelegere, pentru ca apoi sa aiba o contributie foarte importanta in castigarea titlului cu numarul 19


O decizie pe care atacantul englez nu o regreta: "Sunt bucuros ca in cele din urma am ramas si am semnat un nou contract, deoarece asa cum am spus si in acel moment am facut o greseala si am ramas dator suporterilor cu goluri si evolutii bune" a declarat Rooney. "Este cea mai buna decizie pe care am luat-o in cariera mea, faptul ca inca sunt aici si ma bucur de fotbal, castig trofee si fac parte dintr-o echipa care joaca in acest fel, este fantastic. Media de varsta din ultimele doua meciuri a fost de 23 de ani. Acest lucru este extraordinar pentru viitor, in speranta ca vom putea aduce si mai multe trofee pe Old Trafford. Ceea ce am spus la momentul respectiv
a fost gresit si am recunoscut asta. Am adus jucatori noi si imi face o foarte mare placere sa evoluez alaturi de acesti tineri. Nu ne ajuta doar in atac, ci si alearga putin mai mult ca noi, ceea ce este intotdeauna foarte bine pentru mine. Sunt fericit sa ma aflu aici, atat pe teren cat si in afara lui. Jucam in alt fel, cu mult mai multa presiune pe adversar si mult mai multa energie si viteza, ceea ce este cu siguranta in avantajul nostru."  a concluzionat Rooney.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu