miercuri, 24 august 2011

Romelu Lukaku: "Drogba trebuie sa ramana!" Vezi prima reactia lui Lukaku de pe Stamford Bridge!

Romelu Lukaku este de parerea ca Didier Drogba trebuie sa ramana pe Stamford Bridge, pentru ca impreuna sa terorizeze defensivele adversarilor din Premier League! Pustilul minune este de parerea ca Didier Dorgba nu va pleca nicaieri, chiar daca inca nu si-a semnat prelungirea contractului cu inca un sezon cu gruparea londoneza!

Lukaku in varsta de 18 ani este fan Dorgba inca de cand avea 11 ani, lipindu-si peretii cu postere cu imaginea ivorianului , purtand aceleasi ghete si avand acelasi numar. Romeu este fan Chelsea inca de cand  Jimmy Floyd Hasselbaink evolua pentru Chelsea.


"Didier Dorgba imi este ca un frate mai mare, i-am zis lucrul acesta, ii repet in fiecare zi, trebuie sa ramai. Dupa victoria in fata celor de la WBA i-am spus ca trebuie sa ramana pentru mine, daca joc alatrui de tine inca doi ani atunci pot fi pregatit pentru marile provocari. Mi-a zis ca vrea sa ramana, asteapta doar contractul. Nu l-am cunoscut pana sa ajung aici, am vorbit o data la telefon, am inceput sa-l idolatrizez inca de cand juca la OM in 2003-2004. Avem acelasi stil de joc, avem aceeasi coafura, aceleasi miscari, el e dreptaci eu sunt stangaci si avem acelasi cumar favorit 11" a declarat Romeu la prezentarea in fara presei.



Lukaku este vazut ca inlocuitorul lui Didier Drogba, insa acesta doreste sa joace alaturi de Didier nu sa-l inlocuiasca. "La antrenamente mi-a spus ca daca iti asculti partenerul si daca comunicam in permanenta poti sa joci alaturi de oricine." Romeu trebuie sa debuteze ca jucator a lui Chelsea, insa momentan nu-si poate stapani bucuria de a fi la clubul londonez.


"In fiecare zi ajung aici, si ma intreb daca e chiar adevarat, sunt constient ca trebuie sa fiu concentrat si sa-mi aduc aminte ca nu trebuie sa ma comport ca un fan. La 15 ani s-a organizat o excursie pe Stamford Bridge, clasa mea era la vestiare, eu insa am ramas langa gazon, pur si simplu imi imaginam ca intr-o zi voi juca alaturi de Didier Drogba. I-am zis profesorului ca intr-o zi voi juca pe acest stadion." a incheiat Lukaku.
Vezi prima reactia a lui Lukaku pe Stamford Bridge:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu