luni, 15 august 2011

Video: Fabregas: "Wenger mi-a dat totul in fotbal, nu am fost sechestrat la Arsenal!" Vezi prezentare oficiala pe Camp Nou!

Internationalul spaniol Cesc Fabregas, care a semnat un contract pe cinci ani cu FC Barcelona, a declarat, luni, intr-o conferinta de presa, ca a avut mai multe oferte si ca revenirea la echipa catalana inseamna ca a ales "dificultatea, dar si placerea", informeaza AFP.


"Acum doi sau trei ani inca nu eram pregatit sa revin. Insa astazi sunt. Am avut multe oferte, fara indoiala am ales dificultatea, dar si placerea. Stiu ca ma asteapta cea mai mare provocare a vietii mele: ma voi afla la concurenta cu jucatorii cei mai buni din lume si unii suporteri ai Barcelonei poate nu imi vor ierta faptul ca am plecat la 16 ani si vor vrea de la mine eforturi duble. Insa sunt aici ca sa dau totul, nu vreau sa dezamagesc pe nimeni. Vin aici cu multa modestie. Clubul are deja cei mai buni jucatori din lume. Voi fi incantat daca voi putea imbunatati ceva. Ceea ce pot sa ofer este dorinta, sacrificiu si munca", a spus Fabregas.


Cesc Fabregas a precizat ca ultimele zile, in care a fost asteptata venirea sa la FC Barcelona, au fost dificile pentru el. "Astazi simt ca mi s-a luat o mare greutate de pe umeri. Dar in acelasi timp
trebuie sa spun ca era o suferinta relativa, eu eram hotarat in privinta viitorului", a explicat fotbalistul. Fabregas a afirmat ca la Arsenal, pe langa faptul ca nu a mai castigat niciun trofeu de cativa ani, totul devenise o rutina: "Faceam in mod regulat jocuri bune, dar nu exista acea energie care sa ne duca in finale si in semifinale. Pe ultima linie dreapta aveam probleme"Jucatorul a declarat ca ii va fi intotdeauna recunoscator tehnicianului Arsene Wenger, care l-a ajutat foarte mult in fotbal. "Pentru mine Wenger este ca al doilea tata, el mi-a dat totul in fotbal. Aici, la Barcelona, nu are o imagine buna, ci una complet falsa. Nu am fost sechestrat de Arsenal. Daca sunt aici astazi, in mare parte este meritul lui. Fara indoiala este cea mai importanta persoana pe care am intalnit-o in fotbal si ii voi fi recunoscator toată viata", a adaugat Fabregas.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu