miercuri, 26 ianuarie 2011

OFICIAL: Van Bommel a semnat cu Milan!

Bayern Munchen a decis sa nu-i mai prelungeasca contractul lui Mark Van Bommel.
In urma acestei decizii, olandezul s-a hotarat sa paraseasca inca din aceasta iarna echipa alaturi de care a petrecut 4 ani si jumatate, in care a reusit sa faca eventul in 2008 si in 2010 si in care a disputat si o finala de Liga Campionilor anul trecut. Noua destinatie a vicecampionului mondial este Serie A. Van Bommel s-a inteles cu gruparea care ocupa prima pozitie in campionatul Italiei, AC Milan, pentru un contract care expira pe 30 iunie 2011.


Presedintele lui Bayern, Karl-Heinz Rummenigge, a declarat caa fost normal sa-i permita olandezului sa ia in considerare si alte oferte: "A fost cererea lui Mark sa-si intrerupa in acest moment contractul cu noi, pentru a se putea transfera la AC Milan, din motive sportive. Mark a fost mereu un model, un jucator important si de succes pentru Bayern, si mai mult de atat, a fost un capitan exceptional. Din aceste considerente am acceptat cererea lui".



Van Bommel, la randul sau, s-a declarat multumit de reactia clubului: "Sunt un capitan mandru si clubul nu mi-a pus nicio piedica cu privire la plecarea mea. Sunt foarte multumit de felul in care Karl-Heinz Rummenigge m-a tratat, merita respectul meu. Nu am sa vorbesc despre motivele plecarii mele".
Olandezul nu va uita nici perioada petrecuta la gruparea bavareza: "Parasesc Bayern Munchen cu inima grea, dar cu capul ridicat. Am avut patru ani si jumatate de succes aici, lucru pentru care vreau sa le multumesc fanilor. Bayern va avea mereu un loc in inima mea".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu