duminică, 23 ianuarie 2011

Florin Costea: Mititelu m-a facut "tigan ciung"!

Nebunia de la Craiova continua, iar persoanele date afara de Adrian Mititelu fac dezvaluiri incredibile despre modul in care patronul clubului din Banie se purta cu jucatorii. Florin Costea, cel mai emblematic jucator din lotul actual, a fost jignit la foc automat de Adrian Mititelu, lucru confirmat chiar de catre patronul clubului.



Adrian Mititelu si Silivian Cristescu au purtat un dialog aprins la un post de televiziune din Craiova, presedintele facand o dezvaluire uluitoare.
"Adu-ti aminte cum spuneai ca Florin Costea este un tigan si un ciung. Il injurai peste tot unde il prindeai", i-a spus Cristescu lui Mititelu.



Surprinzator, Mititelu a confirmat cele spuse de Cristescu. In apararea sa, Mititelu a sustinut ca l-a jignit fara sa aiba intentia de a-l jigni pe Florin Costea.
"La furie, ca am luat bataie intr-un meci, am luat o geanta si am aruncat-o, iar apoi i-am spus lui Florin Costea ca este un tigan. Dar nu am spus-o la propriu, ci la figurat", a explicat Mititelu.

Florin Costea este considerat cel mai valoros jucator din lotul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu refuzand, in urma cu un an si jumatate, 6 milioane de euro pentru un transfer.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu