vineri, 28 ianuarie 2011

Busquets inca cinci ani la Barcelona!


Mijlocasul defensiv al Barcelonei si-a exprimat satisfactia vizavi de prelungirea contractului sau pana in 2015. In varsta de 22 de ani, Sergio Busquets este un jucator promovat de academia de fotbal a catalanilor, al carui tata a fost portar timp de noua sezoane la Barca in anii 90. Si-a castigat locul de titular in formatia de start a Barcelonei in sezonul trecut, cand antrenorul Josep Guardiola l-a preferat in locul lui Yaya Toure.
"Este visul meu sa-mi continui cariera la FC Barcelona, sunt tanar si am inca multe lucruri de invatat. Voi continua sa muncesc si sper ca in cativa ani voi fi asemenea lui Xavi sau Puyol, galonat cu multe titluri de campion", a declarat Busquets, a carui clauza de reziliere a contractului aproape ca s-a dublat, de la 80 la 150 de milioane de euro.
Totodata, fotbalistul nascut in Sabadell, localitate satelit a Barcelonei, si-a aratat fidelitatea pentru echipa care detine titlul in Primera Division: "Nu am luat niciodata in calcul posibilitatea de a juca in alta parte. Imi voi analiza optiunile atunci cand imi voi duce contractul la bun sfarsit. Pe atunci voi avea 27 de ani, dar nu ma pot gandi la lucruri dintr-un viitor atat de indepartat". De altfel, larga majoritatea jucatorilor actuali ai formatiei catalana vor sa ramana pe Camp Nou.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu