miercuri, 7 septembrie 2011

Ar semna pe viata cu Real, insa are o retinere: "Ador Realul , as semna voluntar pe inca 10 ani dar ..."

Cristiano Ronaldo, superstarul care a fermecat Santiago Bernabeu in ultimii doi ani si-a intarit pozitia de acum doua luni: "Am zis de mai multe ori ca as semna voluntar si pe zece ani cu Real Madrid pentru ca mi-as dori sa-mi inchei cariera aici. Nu pot sa spun insa ca acest lucru se va intampla cu siguranta sau ca nu voi reveni in Anglia" spune lusitanul.


Ronaldo este mandru de realizarile sale din Premier League si spune ca atat Sir Alex Ferguson cat si Jose Mourinho sunt doi antrenori pe care ii apreciaza enorm.


"Ceea ce am facut in Anglia este un subiect inchis, deoarece am castigat acolo tot ce se putea. Mi-au ramas insa multi prieteni la Manchester United, iar cu Sir Alex Ferguson, care mi-e ca un tata, discut de fiecare data cand are timp. Imi face foarte bine sa vorbesc cu dansul. Pentru mine, Sir Alex si Jose Mourinho sunt cei mai buni antrenori din lume. Desi ador sa joc pentru Real Madrid, o parte din mine a ramas la United" a mai adaugat Cristiano Ronaldo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu