sâmbătă, 17 septembrie 2011

Fletcher prefateaza meciul lui Manchester United cu Chelsea!

Darren Fletcher se pregateste intens pentru a reveni la cea mai buna forma fizica si sportiva in speranta de a primi un loc de titular in importantul meci de campionat pe care Manchester United il disputa duminica impotriva celor de la Chelsea.


Mijlocasul scotian a fost intotdeauna unul dintre jucatorii de baza ai lui Sir Alex Ferguson, insa afectiunea de care a suferit din luna martie si care a dus la pierderea semnificativa a masei musculare a facut ca Fletcher sa fie indisponibil pana recent. Insa acum jucatorul in varsta de 27 de ani a primit acordul medicilor de a-si relua pregatirile la capacitate maxima.


"Managerul a considerat ca era important pentru mine sa raman aici pe toata perioada de pregatire pentru a ma concentra pe recuperarea mea" a declarat Fletcher, care a revenit pe teren in meciul contra portughezilor de la Benfica.


"Poate ca daca as fi facut toate acele deplasari in turnee nu ar fi fost benefic pentru mine. In tot acest timp eu am ramas acasa si mi-am continuat prgramul personalizat pentru a fi apt de joc cat mai repede: in principal a fost vorba despre mancare, exercitii intense si pregatirea in sala de forta. Desigur, am urmat un regim strict pentru a-mi recapata forta si masa musculara. Am reusit sa fac acest lucru."



Desi principala contracandidata din acest sezon a lui United pare a fi City, Fletcher avertizeaza ca Chelsea nu trebuie scoasa din randul echipelor care vor lupta pentru titlu, si cu atat mai putin subestimata.
"Cu Chelsea intotdeauna trebuie sa ai grija, este o echipa de top, cu o foarte mare experienta. Au un manager nou si de asemenea s-au intarit prin aducerea multor jucatori tineri, cu entuziasm. Au o echipa buna."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu