vineri, 2 septembrie 2011

Sneijder: "Am fost foarte aproape de United!"

Manchester United a inceput ca din tun sezonul in Premier League, avand trei victorii din trei meciuri disputate, printre care si succesul istoric repurtat in fata rivalei Arsenal, de care a dispus cu un neverosimil 8-2. Totusi, Sir Alex Ferguson nu este pe deplin fericit, pentru ca nu si-a putut indeplini dorinta de a-l aduce pe Old Trafford pe Wesley Sneijder de la Internazionale Milano.


Olandezul ar fi putut ajunge sub comanda scotianului, Inter dorind sa vanda un jucator si avand de ales intre vicecampionul mondial si camerunezul Samuel Eto'o. Cum atacantul in varsta de 30 de ani a ajuns in Rusia, la Anzhi Makhachkala, Sneijder va ramane la Milano: "Am simtit ca o mutare ar fi fost posibila. Au fost discutii in multe randuri. Inter stia ca va vinde un jucator de baza si cei vizati eram eu si Eto'o. A existat interes, dar ati vazut cum au decurs lucrurile", a declarat castigatorul editiei din 2010 a Ligii Campionilor, care nu regreta totusi ca va continua la Milano:"United este unul dintre cele mai mari cluburi din lume, deci nu era o optiune rea. Dar, in acelasi timp, nu doream neaparat sa plec de la Inter. Sunt in Italia, un loc unde am avut parte de multe satisfactii", a recunoscut Sneijder.



Wesley a ajuns la Inter de la Real Madrid in 2009 si a reusit tripleta campionat-cupa-Liga Campionilor in primul sau sezon, alaturi de Jose Mourinho. "Pentru mine nu a fost o problema financiara. Lucrurile merg foarte bine la Inter. Iubesc clubul si stilul de viata. Mi se potriveste", a incheiat batavul. Presedintele lui Inter, Massimo Moratti, s-a declarat fericit ca, impotriva interesului imens aratat de echipele din Premier League, a reusit sa il tina la club pe micutul mijlocas: "Ne-am dorit ca Wesley sa ramana pentru ca este un jucator de clasa mondiala. Nu stiu cat de bine se simte acum, dar, de cate ori vedea stiri in presa, imi spunea ca isi doreste sa continue alaturi de noi", a comentat oficialul. Pe ultima suta de metri, conducerea lui Inter a reusit sa isi intareasca ofensiva, acontandu-i pe Diego Forlan de la Atletico Madrid si pe Mauro Zarate de la Lazio, ultimul sub forma de imprumut pe o perioada de un an.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu