marți, 11 octombrie 2011

Bojan Krkic: "Nu ma mai intorc la Barcelona cat timp Guardiola este antrenor!"



Vizitat de realizatorul emisiunii El Convidad de la postul de televiziune catalan TV3, fostul numar 9 al Barcelonei, Bojan Krkic, a explicat ca motivul pentru care a ales sa paraseasca in aceasta vara Camp Nou este lipsa de sustinere din partea antrenorului Pep Guardiola.


Tanarul atacant transferat la AS Roma spune ca decizia de a parasi gruparea blaugrana imediat dupa finala Ligii Campionilor in care nu a evoluat deloc, fiind convins ca in ochii tehnicianului este invizibil in ciuda faptului ca a dat totul la antrenamente.


"Stiam ca nu voi fi titular in finala, dar chiar si la 3-1 antrenorul nu m-a bagat in seama. Am inteles in acel moment ca nu fac parte din planurile sale", a explicat jucatorul.


Intrebat despre posibilitatea de a se intoarce la Barcelona, Bojan spune ca nu vede acest lucru realizabil cat timp Guardiola ramane pe banca tehnica a echipei.


"Nu cred ca ar fi o optiune buna pentru mine. Nu pot avea incredere in el si, chiar daca ma va chema inapoi la sfarsitul sezonului, voi raspunde negativ. De fiecare data cand am incercat sa vorbesc cu el nu mi-am gasit cuvintele. Aveam atat de multe pe suflet ca nu am stiut cum sa exprim tot ce simteam. Una este sa nu joci, dar alta este sa nu te simti parte din grup. Oricat de mult m-am straduit, pentru Guardiola am ramas invizibil", s-a confesat tanarul atacant.


"Mi-am luat la revedere de la toti cei de la club care au fost buni cu mine. Cu Pep nu am discutat la plecare si nici el nu m-a cautat toata vara. Ca fan recunosc ca Pep este cel mai potrivit antrenor pentru club, dar ca jucator consider ca am avut ghinionul sa nu intru in planurile sale".


La 21 de ani, Bojan Krkic a parasit FC Barcelona in aceasta vara cu un palmares impresionant: trei titluri in Spania, doua trofee UEFA Champions League, doua Supercupe ale Spaniei, o cupa a Spaniei, o supercupa a Europei si un Mondial al cluburilor.


Guardiola stie sa lucreze numai cu jucatori mari precum Fabregas, Messi, David Villa si multi altii, el nu stie sa ajute tinerii promitatori! Oricine ar putea antrena o echipa mare ca Barcelona, jucatorii stiu singuri ce trebuie sa faca.
Pep e mai mult de umplutura pe banca!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu