vineri, 21 octombrie 2011

Video! Maccabi Haifa "demoleaza" Steaua Bucuresti! Vezi golurile marcate!



Steaua a suferit aseara cea mai mare umilinta din ultimii 14 ani, infrangerea cu Maccabi Haifa fiind al doilea cel mai mare esec din istoria clubului in competitiile europene.


Fundasul Novak Martinovic a fost extrem de afectat de rezultatul din Israel, sarbul izbucnind chiar in plans in momentul interviului de dupa meci.


"5-0. Asta a fost realitatea din teren. Niciodata nu am primit 5 goluri, nici la antrenamente. Le-am spus colegilor ca e rusine mare rezultatul asta. Am pierdut trei puncte, dar mergem mai departe. Inca avem sanse sa batem acolo si pe Larnaca. 
Mai avem sanse...dar cand pierzi cu 5-0 nu mai poti gandi pozitiv. Am avut mare incredere in echipa asta. Am si in continuare, dar speram la o victorie in seara asta. Cand pierzi cu 5-0... suntem praf... incredibil...penibil!", a declarat Martinovic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu