vineri, 28 octombrie 2011

"Messi e un jucator incomplet!" ...



Messi a intrat deja la cei doar 24 de ani in panoplia celor mai importanti fotbalisti din istoria sportului rege si este considerat de multi iubitori ai fotbalului drept cel mai bun jucator vazut vreodata in actiune in dreptunghiul verde.


Nu de aceeaşi parere este şi marele Pele, care considera ca argentinianul este un fotbalist incompplet. In opinia legendei braziliene, Messi nu a ajuns inca la anvergura unui jucator de super-clasa.


"Mi-ar placea sa joc alaturi de Messi, dar in opinia mea este un jucator incomplet deoarece nu stie sa loveasca mingea cu capul. De asemenea, eu am jucat fotbal 20 de ani, Messi joaca doar de cativa ani", a precizat Pele.


Fostul magician brazilian a precizat ca un singur jucator din contemporaneitate este pe placul sau.


"Cu un singur jucator mi-ar face o deosebită placere sa joc, iar acela este Neymar", a mai adaugat Pele.

3 Cupe Mondiale a castigat Pele alaturi de nationala Braziliei, in 1958, 1962, 1970

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu