marți, 4 octombrie 2011

Formidabil! C.Ronaldo vrea sa-si doboare propriul record!



Cristiano Ronaldo a devenit in sezonul trecut primul fotbalist din istoria campionatului Spaniei care marcheaza cel putin 40 de goluri. Conform Marca au fost 41, in timp ce Liga Profesionista (LFP) l-a creditat pe portughez cu 40 de reusite, un gol fiindu-i acordat lui Pepe, care a deviat o minge trimisa din lovitura libera de Ronaldo, in meciul cu Real Sociedad.


Intr-un sezon in care Real a fost din nou eclipsata de Barcelona, Ronaldo l-a depasit pe Lionel Messi in clasamentul golgeterilor din La Liga, argentinianul reusind 31 de goluri in 33 de partide, insa in toate competitiile cei doi au incheiat la egalitate, cu cate 53 de goluri.


Acum, portughezul vrea mai mult. "In fotbal nimic nu este imposibil, iar orice record poate fi doborat. Imi doresc sa corectez recordul din sezonul trecut, stiu ca sunt in stare", a remarcat vedeta, neuitand sa le mulțumeasca celor care l-au ajutat sa depaseasca in clasamentul all-time golgeteri de legenda precum Telmo Zarra sHugo Sanchez, care inscrisesera cate 38 de goluri intr-un campionat.


"Fara coechipierii mei nu ar fi fost posibil. Asta e jobul meu, sa pasez si sa dau goluri si am de gand sa dau in continuare tot ce pot pentru a-mi ajuca echipa sa castige".


Atacantul nu s-a aflat pe lista marcatorilor in victoria categorica in fata lui Espanyol (4-0), dar a creat doua dintre reusitele madrilenilor. El a inscris pana acum de 7 ori in 6 meciuri in actuala stagiune, cu un gol mai putin decat Messi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu