luni, 10 octombrie 2011

Puyol: "Recunosc ca m-am gandit la retragere!"



Invitat la emisiunea En la red de Monica de la postul de televiziune catalan Antena3Carles Puyol a vorbit despre problemele medicale din ultimul an si despre posibilitatea de a se retrage din fotbal.


"Au fost opt luni de suferinta" ,a explicat capitanul Barcelonei. "Le-am depasit foarte greu, fiindca nu vedeam nicio solutie: mi-am pierdut forta din genunchi, nu puteam sa alerg nici 10 metri si in mod evident mi-am pus problema ca as putea fi obligat sa ma retrag din fotbal".


Intrebat care a fost cel mai important gol marcat in cariera, Puyol s-a referit la reusita din semifinalele Campionatului Mondial 2010 contra Germaniei si la golul de 2-1 marcat pe Santiago Bernabeu in victoria cu 6-2 a Barcelonei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu