miercuri, 6 iulie 2011

Falcao: "Imi doresc sa joc in Premier League!"

Atacantul lui Porto, Radamel Falcao, a fost pus in stransa legatura cu o mutare pe Stamford Bridge dupa ce fostul sau antrenor de la Porto, Andre Villas-Boas, a fost anuntat ca noul manager al lui Chelsea.


Jucatorul in varsta de 25 de ani a recunoscut ca are o echipa la care si-ar dori sa evolueze in mod special, insa nu a dezvaluit numele formatiei, desi presa din Anglia sugereaza ca Chelsea ar fi destinatia preferata a prolificului atacant columbian, care a confirmat ca Premier League este campionatul in care spera sa joace pe viitor: "Exista un club la care visez sa ajung. Este din strainatate, dar nu vreau sa spun numele echipei in acest moment. Campionatul Spaniei este unul foarte puternic, insa eu prefer Premier League datorita atmosferei extraordinare care exista pe stadioane. In ceea ce ma priveste, nu credeam niciodata ca voi ajunge sa marchez atat de multe goluri. A fost o surpriza si pentru mine si trebuie sa recunosc ca am profitat de pe urma calitatilor echipei. In ultimii ani m-am maturizat si am progresat la toate capitolele, ma simt pregatit sa joc intr-un campionat de top." a declarat Radamel Falcao.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu