joi, 14 iulie 2011

Sergio Ramos si-a prelungit contractul cu Real Madrid! Vezi ce zice spaniolul dupa semnarea contractului!

Sergio Ramos si-a prelungit contractul cu Real Madrid si a pus capat tuturor speculatiilor care il dadeau ca si plecat de pe Santiago Bernabeu: "Mi-am dorit mereu sa raman la Real Madrid pentru multi ani. M-am simtit dorit, m-am simtit foarte apreciat in timpul negocierilor. Pot spune ca mi s-a indeplinit un vis acum" a spus Sergio la conferinta de presa de pe taram american. Totodata, Ramos a comentat si situatia lui Di Maria si posibilitatea de a i se mari contractul sud americanului: "Noi fotbalistii trebuie sa vorbim pe teren. Prelungirile de contract nu vin singure. Cea mai importanta oportunitate pentru ca el sa fie fericit este sa ramana la Madrid" a adaugat vicecapitanul merengue.


Sergio Ramos a comentat si numirea lui Zinedine Zidane in stafful blanco: "Este omul ideal pentru functia in care a fost numit, este o mare onoare si o mandrie pentru noi. Cu siguranta ne va ajuta mult, va fi omul de legatura intre corpul tehnic si cel administrativ. Pentru orice problema vom avea, acum il avem pe Zizou" a spus cu mandrie patrarul blanco. In ceea ce priveste transferurile, Ramos l-a laudat pe Fabio Coentrao: "Cred ca ne-am miscat bine. Sezonul
este lung. Coentrao este un jucator foarte bun, are un aport excelent in atac. Varane? este foarte tanar, vine la recomandarea lui Zizou, un om extraordinar de fotbal. Este rapid si puternic" precizeaza Sergio Ramos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu