luni, 18 iulie 2011

Gervinho a fost prezentat oficial la Arsenal!

Gervinho a fost prezentat oficial de Arsenal in cursul zilei de astazi, cu ocazia unei conferinte de presa sustinuta la Londra. Transferul a fost anuntat de tunari acum mai bine de o saptamana, dar fotbalistul nu s-a putut prezenta la noua echipa din cauza unor probleme cu cartea verde.


Gervinho, pe numele complet Gervais Yao Kouassi, soseste la gruparea engleza de la formatia din Ligue 1, Lille, pentru care a marcat 28 de goluri in 67 de meciuri. Alaturi de “Les Dogues”, atacantul in varsta de 24 de ani a cucerit titlul in Franta, in sezonul trecut. Legat de transferul lui Gervino, Arsene Wenger a spus: "Este un jucator care poate evolua pe mai multe pozitii in atac. Poate juca pe stanga, pe dreapta sau in centru. Are calitate, iar asta am gasit la el foarte important, la fel ca si jocul lui fara minge. Are calitati tehnice exceptionale. Cred ca este o foarte buna achizitie."


Ivorianul a declarat ca este foarte incantat de aceasta mutare, in special ca va lucra alaturi de Arsene Wenger. "Este un sentiment grozav sa fiu jucatorul lui Arsenal. Tot timpul am visat sa joc la Arsenal, si sunt fericit ca am ajuns acum aici. Este una dintre cele mai frumoase zile din viata mea. Sunt bucuros de sansa pe care o am de a lucra cu Arsene Wenger. Sunt convins ca el ma va ajuta sa ajung la un alt nivel.", au fost primele cuvinte din postura de “tunar”, ale jucatorului cu 27 de prezente in nationala “elefantilor”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu