marți, 5 iulie 2011

Tevez: "Vreau sa plec, am trecut printr-o situatie dificila in ultimul an!"

 Atacantul argentinian Carlos Tevez a declarat ca vrea sa plece de la Manchester City, explicand ca vrea sa petreaca mai mult timp cu familia si fetitele sale.

"Cu mare regret trebuie sa informez Manchester City de dorinta mea de a parasi clubului. As vrea sa subliniez ca am mult respect pentru club, suporteri si proprietar, seicul Mansoor, care mi-au aratat mult respect. Sper ca oamenii vor intelege ca am trecut printr-o situatie dificila in ultimele 12 luni in ceea ce priveste familia mea. Sa traiesc fara copiii mei la Manchester a fost o provocare incredibila pentru mine. Tot ce am facut, am facut pentru fetitele mele Katie si Florencia. Am nevoie sa fiu mai aproape de ele, sa petrec mai mult timp cu ele"a declarat Tevez, care disputa Copa America cu Argentina. Fetele lui locuiesc la Buenos Aires cu partenera jucatorului, Vanesa.
"Sa fiu capitan la Manchester City, sa ne calificam pentru Liga Campionilor, sa castigam Cupa Angliei si sa inchei pe primul loc in clasamentul golgheterilor a reprezentat o mandrie pentru mine. Sper ca fanii vor intelege ca am dat totul, ca am evoluat la suta la suta din capacitate", a mai spus Tevez.  Carlito Tevez, in varsta de 27 de ani, a venit la City in 2009/2010 de la un alt club din Manchester, United. El a marcat 21 de goluri in 31 de meciuri. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu