joi, 9 iunie 2011

Kaka: "Nu vreau sa plec de la Real!"

Kaka nu este pe picior de plecare de la Real Madrid, desi a admis ca antrenorul lui Inter Milano, Leonardo, este unul dintre prietenii sai cei mai buni. Dupa doua sezoane in care brazilianul nu a impresionat la gigantul spaniol, o revenire in Serie A nu pare imposibila, conform presei europene, insa jucatorul a insistat ca doreste sa ramana la echipa de pe Bernabeu, cel putin pana cand va reusi o performanta notabila. "Sincer, dorinta mea este sa raman la Real. La finalul sezonului, antrenorul si oficialii clubului m-au sfatuit sa merg in vacanta, sa fiu odihnit pentru sezonul urmator. Cu totii stiau ca o sa apara speculatii despre un eventual transfer al meu, zvonuri din acestea exista inca de cand am venit la Madrid", a remarcat Kaka.


In varsta de 29 de ani, sud-americanul a recunoscut ca are o relatie speciala cu Leonardo, pe care l-a avut antrenor la AC Milan, dar a adaugat ca acesta nu i-a facut niciodata o oferta de a veni la Inter. "Nu e un secret ca suntem buni prieteni. Cand am refuzat oferta de la Manchester City in 2009, Leo a fost primul care m-a sustinut si s-a bucurat pentru decizia mea. Nu m-a ofertat sa vin la Inter, pentru ca nu am spus niciodata ca vreau sa plec de la Real. Chiar i-am spus asta, iar el ma sustine".
Kaka a fost cumparat de Real Madrid in iunie 2009 de la Milan, tranzactia fiind de aproape 70 milioane de euro. El a semnat un contract pe sase sezoane cu clubul spaniol, dar randamentul sau a fost afectat de o accidentare la genunchi. Mijlocasul a fost operat in vara anului trecut, revenind pe gazon dupa o pauza de opt luni. In 2007, Kaka a primit Balonul de Aur, fiind desemnat cel mai bun fotbalist al lumii de catre FIFA.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu