sâmbătă, 18 iunie 2011

Torres se apara dupa acuzatiile venite din partea lui Kalou: "Accidentarea de la Mondial e de vina!"

Dupa ce coechipierul sau, Salomon Kalou, l-a acuzat ca ar fi principalul vinovat pentru ratarea titlului din cauza lipsei de implicare, Fernando Torres a incercat sa isi caute scuze pentru evolutiile dezamagitoare pe care le-a avut de la semnarea contractului cu Chelsea, perioada in care a marcat doar 1 gol in 18 aparitii. 


"Pentru mine sezonul precedent a fost cel mai prost de cand m-am transferat in Anglia. Accidentarea pe care am suferit-o in timpul Campionatului Mondial m-a afectat si mi-a complicat cariera mai mult ca niciodata. 12 goluri marcate intr-un an sunt o nimica toata si pentru mine. Niciodata in acest sezon nu am evoluat la capacitate maxima, nici pentru Liverpool, nici pentru Chelsea. Prefer sa uit ceea ce s-a intamplat. Nu regret ca am semnat cu Chelsea si sunt convins ca atunci cand echipa aceasta este la potential maxim, este dificil de batut", a spus Torres in The Sun.


Atacantul spaniol vede in colaborarea cu Didier Drogba solutia perfecta pentru a ajunge la forma de odinioara: "Prevad ca impreuna vom marca multe goluri si vom avea mult succes impreuna. Suntem principalii contracandidati ai lui Manchester United. Tot ce imi doresc acum este ca Chelsea sa invinga".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu