sâmbătă, 11 iunie 2011

Messi l-a innebunit pe Aguero: "In fiecare zi ma intreaba unde voi juca!" Vezi cei raspunde Kun!

Posibilul transfer al lui Kun Aguero la Real Madrid l-a alarmat pe colegul sau de la nationala, Lionel Messi. Atacantul lui Atletico a povestit cum compatriotul sau de la Barcelona il chestioneaza in fiecare zi cu privire la urmatoarea destinatie.


"Messi ma intreaba: 'Unde vei juca, unde te duci?', iar eu ii răspund: 'Iti jur ca nu stiu nimic, atunci cand voi afla, iti voi spune.' 'Messi isi petrece ziua intrebandu-se unde voi juca eu. M-a rugat sa fie primul caruia ii voi spune cand voi afla", le-a spus Aguero celor de la AS. "Mi-am intrebat impresarul despre eventualul transfer la Real si nu mi-a spus nimic de vreo negociere", a mai spus Aguero.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu