joi, 2 iunie 2011

Neuer a semnat cu Bayern Munchen! Vezi cati bani vor incasa cei de la Schalke!

Dupa luni de negocieri, Bayern si Schalke au ajuns in sfarsit la un acord pentru trecerea lui Manuel Neuer in tabara bavarezilor. "Cele doua cluburi au parafat o intelegere. In consecinta, Neuer va fi transferat la Bayern de la 1 iulie 2011", a anuntat gruparea din Munchen pe websiteul oficial. Portarul in varsta de 25 de ani, care a evoluat pana acum doar la Schalke, s-a declarat incantat ca va putea juca pentru un club de talia lui Bayern.


"Ma bucur a s-a rezolvat acest transfer si ca imi voi continua cariera in Bundesliga. Multi colegi de la nationala imi vor fi acum coechipieri la Bayern, asa ca nu ma voi afla pe  taram necunoscut si cred ca ma voi adapta foarte repede la noua mea echipa", a declarat Neuer, care a semnat un contract pe cinci sezoane. Detaliile financiare ale tranzactiei nu au fost facute publice, dar presa germana a vorbit de 18 milioane de euro plus bonusuri care vor intra in contul lui Schalke.


Bayern a confirmat totodata si achizitia fundasului dreapta brazilian Rafinha, de la Genoa, pentru
care a platit 5,5 milioane de euro. El a fost coleg cu Neuer la Schalke pana anul trecut, dupa care a jucat un sezon in Serie A. "Sunt convins ca voi reusi la Munchen sa castig primul meu titlu de campion. Sunt foarte fericit pentru ca am ajuns la o echipa de top si voi putea juca alaturi de jucatori de super-clasa", a declarat sud-americanul in varsta de 25 de ani. In afara de Neuer si Rafinha, Bayern l-a mai achizitionat pe atacantul Nils Petersen de la Energie Cottbus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu