miercuri, 23 februarie 2011

Anelka o califica pe Chelsea in optimile Ligii Campionilor de unul singur!

Nicolas Anelka a facut probabil cel mai bun meci al sau din ultimele luni in tricoul lui Chelsea, oferindu-i echipei sale o gura de oxigen dupa problemele recente din campionat si Cupa Angliei. Ancelotti l-a preferat pe francez pentru un parteneriat in linia ofensiva cu Fernando Torres in detrimentul lui Didier Drogba si ambii au jucat foarte bine. Spaniolul nu s-a lipit nici de aceasta data de gol, desi a avut ocazii, insa a hartuit constant apararea lui FC Copenhaga, echipa care pana la partida de marti seara era neinvinsa in Liga pe arena Parken. Anelka a facut diferenta prin doua finalizari de atacant de clasa. A deschis scorul putin dupa primul sfert de ora, profitand de o eroare a lui Gronkjaer si a rezolvat partida in primele minute din repriza secunda dupa o combinatie cu Lampard. Gazdele au cautat in zadar golul de onoare si se pregatesc acum pentru o iesire demna din Liga.
”Suntem inca in viata”, au fost primele cuvinte ale lui Ancelotti dupa fluierul final. Lasand ironia deoparte, antrenorul italian a radiografiat rezultatul astfel: ”Este un scor bun pentru noi, tinand cont ca am jucat sub o oarecare presiune. Ne-am dorit un rezultat pozitiv si l-am obtinut. Ar fi o greseala sa ne consideram deja calificati, vom aborda cu mare atentie returul. Anelka a jucat formidabil, dar as spune ca Torres a fost cheia victoriei - el este atacantul, el creaza pericol. A avut ghinion ca nu a marcat, dar a facut un meci fantastic”.
Stale Solbakken, omul care a reusit sa o aduca pe Copenhaga dincolo de faza grupelor, a recunoscut cu fair-play ca elevii sai au fost surclasati de londonezi: ”Am fost invinsi de o echipa mai buna si mai
 puternica. Am comis prea multe erori tehnice, iar cand am avut niste momente mai bune de joc, nu am profitat de ele. Probabil ca am gresit tactic folosindu-l pe Gronjkaer la mijloc, caci nu ne-a ajutat prea mult la recuperare. Per total, nu am reusit sa ne ridicam la nivelul dorit”.
Returul Chelsea - FC Copenhaga se disputa la 16 martie pe Stamford Bridge.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu