luni, 21 februarie 2011

Anceloti: "Voi pleca de la Chelsea doar cand voi fi dat afara"!

Carlo Ancelotti nu are in vocabular cuvantul ”demisie”. Managerul lui Chelsea a declarat ca vrea sa isi continue munca platita cu milioane de lire sterline pe an la clubul de pe Stamford Bridge, in ciuda faptului ca gruparea londoneza se afla la cel mai slab sezon din era Abramovich. ”Eu nu am renuntat niciodata de buna voie si nu am de gand sa fac asta nici acum. Nu vreau sa discut despre postul meu, aceasta este treaba patronului, doar el ma poate concedia. Eu sunt aici pentru a munci cat mai bine posibil”, a spus italianul in fata unei armate de jurnalisti.


Chelsea se afla pe locul 5 in Premier League, sambata a fost eliminata de Everton din Cupa Angliei, iar marti joaca in deplasare cu FC Copenhaga, in 16-imile Ligii Campionilor. In opinia lui Ancelotti, doar trei jucatori din lotul actual dau randament bun pe teren - Branislav Ivanovic, John Terry si Frank Lampard.


In cazul in care va fi demis, fostul jucator si antrenor al lui AC Milan ar putea ajunge, conform Daily Mail, la AS Roma, care cauta antrenor dupa despartirea de Claudio Ranieri. In varsta de 51 de ani, Ancelotti a condus-o de doua ori pe Milan la triumful in Liga Campionilor (2003 si 2007), fiind unul dintre cei sase oameni din istoria fotbalului care au reusit dubla in C1 ca jucatori si antrenori. Italianul a semnat cu Chelsea in 2009, realizand eventul in primul sezon, performanta pe care o mai atinsese doar Arsene Wenger dintre antrenorii straini care au lucrat in Anglia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu