vineri, 18 februarie 2011

Nebun sau arogant?? Vezi ce dezvaluire socanta a facut Mourinho!

Jose Mourinho nu inceteaza sa uimeasca. Intervievat de un post de radio care apartine de Vatican, portughezul a declarat ca are o relatie speciala cu Dumnezeu, multumindu-i pentru succesele din plan profesional si pentru satisfactiile din viata de familie. Portughezul a recunoscut ca este un om pios si crede ca se afla printre preferatii divinitatii.


"Dumnezeu realizeaza ca sunt un tip bun, altfel nu mi-ar fi dat atat de multe. Am o familie incredibila, muncesc acolo unde mi-am dorit sa muncesc dintotdeauna. M-a ajutat mereu, in toate lucrurile pe care le-am facut. Asta inseamna ca Dumnezeu are o parere buna despre mine", a declarat Jose Mourinho, antrenorul lui Real Madrid.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu