joi, 10 februarie 2011

Jose Mourinho traia de azi pe maine inainte sa devie antrenor.

Jose Mourinho, care a suferit la inceputul carierei. Fostul presedinte al Barcelonei a povestit cum traia portughezul pe vremea cand era translatorul lui Bobby Robson la Barcelona: "Nu avea dupa ce sa bea apa", isi aminteste Joan Gaspart. 



Cel mai bun antrenor din lume in prezent, cu un salariu de zece milioane de euro anual si o clauza de reziliere a contractului cu Real Madrid de 40 de milioane de euro. Acesta este Jose Mourinho din 2011. Portughezul n-a fost mereu asa. A lucrat la Barcelona ca traducator al lui Sir Bobby Robson, in sezonul '96-'97, pentru mai putin de o suta de euro lunar.


"In ziua in care l-am angajat am avut o mica discutie cu Bobby Robson pentru ca nu voiam sa-i angajam un traducator, insa a insistat, motivand ca are mare nevoie de el. Am inteles si i-am oferit un contract de 10.000 de pesetas (97 de euro) lunar. Cand a auzit, Mourinho mi-a zis ca nu va putea sa supravietuiasca cu un astfel de salariu", a povestit Joan Gaspart, fost presedinte al Barcelonei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu