luni, 21 februarie 2011

Cristiano Ronaldo vrea sa ingroape Lyon-ul!

Cristiano Ronaldo a declarat ca se gandeste deja la optimile Ligii Campionilor.


"In acest an ii vom invinge pe cei de la Lyon, daca vrea Dumnezeu. Anul trecut am fost aproape, dar acum va fi diferit. Antrenorul nostru are multa experienta si stie ce e de facut pentru a castiga. Vom intra pe teren stiind ca Lyon este o adversara dificila. Sunt convins ca in acest an vom depasi in sfarsit blestemul optimilor. Trebuie sa se gandim la Lyon ca la Barcelona sau Milan, pentru ca este o adversara dificila si dura. Si trebuie sa ii "ucidem". Daca nu "ucidem", vom fi ucisi si vom pleca la fel ca anul trecut. Am cautat intotdeauna un echilibru in munca mea. Imi merge bine, dar inca nu am casigat nimic. Sper sa obtin multe titluri. Ma bucura venirea lui Jose Mourinho la Real Madrid. Adevarul este ca mister a venit si a calmat putin criticile la adresa mea. Mourinho are putere, moral, titluri si stie ce face. Multora nu le place, dar el nu este ipocrit si spune ce gandeste" a spus Cristiano Ronaldo.


Real Madrid va intalni, marti seara, in deplasare, formatia Olympique Lyon, in prima mansa a optimilor de finala ale Ligii Campionilor. In 2010, Olympique Lyon a trecut de Real Madrid in aceeasi faza, dupa ce a invins in tur cu scorul de 1-0 si a remizat in retur cu 1-1.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu