vineri, 27 mai 2011

Chicarito: "Este incredibil sa joc o finala contra Barcelonei!"

Javier Hernandez a facut furori la prima stagiune pentru ”Diavolii rosii”. Fostul atacant de la Guadalajara a inscris 13 goluri in 27 de aparitii in Premier League si l-a scos pe Dimitar Berbatov din formula de start a lui Alex Ferguson, in conditiile in care bulgarul era golgeterul echipei in momentul in care mexicanul facea poza oficiala cu tricoul lui United.


"Am avut un prim an minunat la Manchester. Nici eu, nici antrenorul, nici familia mea nu ne asteptam la asta. Mi-am dorit sa joc cat mai bine, dar nu mi-am imaginat ca pot juca atat de mult. Credeam ca voi evolua la echipa a doua si eventual sa prind cateva minute in echipa mare" , a marturisit cel caruia toata lumea ii spune ChicharitoEl a adaugat ca nu i-a fost greu sa se adapteze pe Old Trafford, jucand alaturi de atacanti de clasa lui Rooney, Berbatov sau Owen. "Toti se misca excelent si joaca pentru echipa. Cu totii suntem constienti ca avem calitati individuale, dar pe care trebuie sa le punem in folosul echipei".


Chicharito, care va implini 23 de ani la 1 iunie, a explicat si filosofia sa fata de sportul rege: "Fotbalul nu este un sport predictibil. Poti avea zile bune, dar si altele slabe. Insa atitudinea
o poti controla, este ceva ce depinde doar de tine, iar la acest capitol sper sa fiu mereu la inaltime"Anuntat titular pentru finala de sambata cu FC Barcelona, Hernandez a admis ca a juca impotriva lui Messi si compania si nu oriunde, ci pe Wembley, este un vis: "Este incredibil sa joc pe un asemenea stadion si cu un asemenea adversar o finala de Liga Campionilor. Barca are o aparare condusa de doi fundasi fenomenali, Pique si Puyol, dar daca vrem sa castigam, trebuie sa ne concentram pe toata echipa, nu pe individualitati. De asemenea, ne focusam si pe jocul nostru si pe cat de mult ne dorim victoria".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu