sâmbătă, 21 mai 2011

Tevez: "Vreau sa plec de la Manchester City!"

Atacantul lui Manchester City, Carlito Tevez, a declarat public ca vrea sa plece de la echipa antrenata de Roberto Mancini. Chiar daca este unul din cei mai bine platiti fotbalisti din Premier League si a fost chiar capitanul lui City, Tevez spune ca fotbalul s-a schimbat pentru el si ca insasi cariera sa este in pericol. Golgheterul lui City spune ca nu stie daca va mai prinde urmatoarea Cupa Mondiala, din 2014. Argentinianul va avea 30 de ani in acel moment. 


"Vreau sa plec de la Manchester City. Fotbalul s-a schimbat mult pentru mine si nu stiu daca voi reusi sa mai prind urmatoarea Cupa Mondiaa. N-are nicio legatura cu selectionarea sau neselectionarea mea. Am fost bine tratat la City si am dat totul pentru aceasta echipa. Dar am nevoie de o schimbare".


Anuntul lui Tevez a atras atentia multor cluburi europene, favorite fiind Inter si Real Madrid. De asemenea, cei de la Boca Juniors ar putea fi candidati surpriza pentru achizitionarea atacantului: "Ar fi foarte frumos sa ma intorc la Boca, dar cred ca e foarte greu. Am vorbit cu Riquelme si i-am spus ca intr-o zi o sa ma intorc. Acum, e foarte greu din punct de vedere financiar", a spus Tevez pentru Radio del Plata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu