joi, 19 mai 2011

Falcao: "Nu plec de la Porto!"

Atacantul columbian Radamel Falcao a scris istorie in actuala editie a Europa League, marcand 17 goluri, inclusiv unul in finala cu Braga, disputata miercuri seara la Dublin si castigata de FC Porto cu 1-0. Sud-americanul depasise in semifinala cu Villarreal recordul lui Juergen Klinsmann, care inscrisese de 15 ori in Cupa UEFA, iar pe Aviva Stadium si-a imbunatatit performanta, finalizand cu o lovitura de cap centrarea lui Guarrin.


Adus la Porto in 2009 de la formatia argentiniană River Plate, Falcao a facut un parteneriat remarcabil cu brazilianul Hulk in atacul ”Dragonilor”, cei doi marcand impreuna in acest sezon peste 70 de goluri in toate competitiile. Desi este constient ca mai multe echipe de top il monitorizeaza atent, Radamel spune ca vrea sa ramana la Porto cel putin inca un sezon, fiind dispus sa-si prelungeasca actualul contract. "Deocamdata savurez castigarea Europa League. Adevarul este ca doresc sa continui la Porto si stiu ca si conducerea ma vrea. Sigur, intr-o zi este posibil sa joc si in alta parte, dar deocamdata vreau sa imi ajut echipa sa aiba succes si in Liga Campionilor" a marturisit varful.


El a povestit cum a trait faza golului care i-a adus lui FC Porto al patrulea trofeu continental: "A trebuit sa-mi pastrez calmul, iar cand am vazut ca mingea este in aer, am asteptat momentul potrivit sa o lovesc cu capul. Este cea mai fericita zi din viata mea, visez la acest moment de cand eram un pusti", a incheiat Falcao.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu