marți, 29 martie 2011

Luis Suarez: "Nu sunt un erou!"

Luis Suarez este considerat un adevarat erou pe Anfield. Desi doar doua luni au trecut de la transferul acestuia, evolutiile internationalului uruguaian au surprins pe toata lumea, acesta marcand deja 2 goluri in 5 aparitii din Premier League.
 Pe langa goluri, Suarez si-a evidentiat excelent calitatile de pasator si dribleur, terorizand defensiva lui United si contribuind decisiv la toate reusitele acelui meci. Uruguaianul ramane insa modest si spune ca mai are foarte mult de demonstrat in tricoul lui Liverpool in ciuda faptului ca fanii din “The Kop” i-au creat deja un cantec.
"Sunt aici de doar doua luni si imi pare bine sa vad ca fanii sunt fericiti. Am venit aici sa muncesc pentru echipa si sa dau tot ce am mai bun. Daca imi canta numele asta arata ca fac o treaba buna. Insa mai sunt foarte multe meciuri si mai am mult timp inainte de a fi considerat un erou. Este prea devreme. Cred ca fanii acestei echipe au un rol decisiv, sunt mult mai importanti decat la alte cluburi. Singura parte din cantec pe care o recunosc este cea a numelui meu. Desi nu pot intelege exact ceea ce canta, stiu ca numele meu e mentionat. Asta e important pentru mine." a declarat Suarez

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu