miercuri, 30 martie 2011

Ibrahimovic la Manchester City? - "In fotbal e posibil orice!"

Zlatan Ibrahimovic nu a negat faptul ca ar putea parasi AC Milan pentru a se alatura lui Manchester City. Presa din Albion cat si cea din Italia a speculat o posibila mutare a internationalului suedez pe City of Manchester iar Zlatan si-a exprimat nehotararea fata de acest transfer.
 Desi a declarat in trecut faptul ca nu ar mai juca pentru o alta echipa in cariera, Ibrahimovic a admis ca in fotbal “lucrurile se schimba rapid”."Eu la Manchester City? Pai, nu pot spune nimic" declara masivul atacant suedez pentru Gazzetta dello Sport"Mai am trei ani in contract cu AC Milan iar apoi eu ma vad incheindu-mi cariera aici. Nu cred ca am puterea sa ma mai pot schimba inca odata. Insa, in fotbal lucrurile se schimba rapid.".
Ibrahimovic si-a exprimat opinia si in legatura cu fostul sau coleg de la Inter, Mario Balotelli, care a fost criticat foarte dur de managerul Roberto Mancini: "Cand esti talentat, trebuie sa ai mediul potrivit sa te dezvolti insa nu este intotdeauna indeajuns. Uite-te la Balotelli – are asa mult talent, mediul potrivit insa totusi nu reuseste sa ajunga la un alt nivel."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu