vineri, 11 martie 2011

Torres nu regreta plecarea de la Liverpool! Vezi ce declaratie a facut despre fostul sa club!

Spaniolul Fernando Torres marturiseste ca nu a regretat nicio clipa plecarea de la Liverpool la Chelsea. Spaniolul a dat dovada de un cinism nebanuit, afirmand ca a parasit Anfield Road pentru ca simtea ca nu mai are nicio perspectiva.

"Clubul era in haos total. Se vorbea tot timpul despre proiecte posibile, iar asta imi amintea de multe ori de situatia de la Atletico Madrid. Un club mare, cu o istorie bogata, multe idei, dar putini bani. La Liverpool se cerea timp, iar eu nu am as ceva. Oamenii din fotbal nu sunt cinstiti. Aici, ori esti cinstit, ori impacat cu toata lumea. Este o afacere in care nimeni nu este prietenul nimanui". a declarat Torres.

Chelsea a aratat ca dispune de jucatori de top pe toate posturile si ca vor avea tot timpul o echipa competitiva indiferent de ceea ce se va intampla, deoarece aici exista un investitor care va investi oricat va fi necesar", a mai declarat Torres pentru TheSun

El Nino nu se arata ingrijorat de faptul ca nu a marcat inca pentru Chelsea:

Nu ma asteptam sa imi fie usor, niciodata nu este. Am trecut prin aceeasi faza si la Liverpool. Imi trebuie timp pentru adaptare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu