miercuri, 30 martie 2011

Dezvaluirile lui Scolari: "Chelsea e o echipa mare, Drogba strica vestiarul!"

La scurta vreme dupa ce noua achizitie Fernando Torres vorbea in termeni laudativi despre atmosfera din vestiarul lui Chelsea unde nu trebuie sa dovedesti ca esti profesionist fiindca acest lucru este de la sine inteles”, fostul tehnician Luiz Felipe Scolari isi exprima opinia contrarie si anunta ca i-a cerut patronului Roman Abramovic sa renunte la Didier Drogba care “credea ca este superstarul din lot.
Scolari a avut parte de un debut fericit la Chelsea, pe care a preluat-o in 2008 dupa ce condusese nationala Portugaliei la Campionatul European din Austria si Elvetia, dar rezultatele dezamagitoare de la jumatatea sezonului au dus la demiterea sa in februarie 2009, cand conducerea era ingrijorata de perspectiva ratarii calificarii in Liga Campionilor. Intr-un interviu acordat TB Arena Sport TV, fostul castigator al Campionatului Mondial cu nationala Braziliei recunoaste ca i-a fost aproape imposibil sa mentina o atmosfera prielnica performantei in vestiarul The Blues.
"Plecarea mea de la Chelsea a fost trista pentru ca Premier League este o competitie minunata si un loc senzational in care sa lucrezi. Am avut o depresie dupa demitere si timp de doua luni nici nu am vrut sa vorbesc despre fotbal. In vestiarul lui Chelsea sunt multe vedete si multi jucatorii foarte buni, dar comportamentul lor este diferit. Nu am parasit Chelsea pentru ca as fi fost sabotat de jucatori, dar recunosc ca era dificil sa controlez vestiarul. Drogba se credea marele star al echipei si am avut conflicte cu el. Voia sa mearga la un spital din Paris pentru o accidentare si am spus “nu”. Aceasta a fost prima mea problema, fiindca Anelka s-a descurcat bine in absenta sa si a marcat multe goluri. Cand Drogba a revenit dupa accidentare a vrut sa intre direct in unsprezecele de start dar am spus din nou “nu. As fi preferat ca Abramovic sa il schimbe pe Drogba cu Adriano de la Inter pentru ca era mai usor de controlat!” a declarat Scolari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu