luni, 28 martie 2011

Mourinho: "Vrea sa ma intorc in Anglia, dar nu la nationala!"

Jose Mourinho a declarat luni ca ar fi putut deveni antrenorul nationalei Angliei in urma cu patru ani, cand Federatia de la Londra i-a oferit un contract tentant pentru a-i lua locul selectionerului de atunci, Steve McLaren. Actualul tehnician de la Real Madrid a povestit ca aproape a semnat intelegerea, dar in cele din urma a declinat oferta, considerand ca jobul presupune prea multi timpi morti. ”Am inceput sa ma gandesc ca urma sa antrenez o nationala, adica o echipa care are cam un meci pe luna, iar in restul timpului stateam in birou si asteptam sa vina vara ca sa jucam la turneul final. Mi-am spus ca nu e pentru mine o astfel de munca si am preferat sa astept o oferta de la un club important. Acea oferta a venit de la Inter”, isi aminteste Mourinho.


Timpul a aratat ca portughezul a facut alegerea corecta, el conducandu-i pe milanezi la primul triumf european din 1965, precum si la titlul in Serie A in doua sezoane consecutive. Mourinho a dezvaluit si cum s-a descurcat in perioada de somaj de cand Chelsea l-a demis pana a obtinut angajamentul la Inter. ”Prima luna a fost senzationala, am calatorit mult, am fost in Africa, in Japonia, am facut o multime de lucruri pe care nu avusesem timp pana atunci sa le fac. A doua
luna de pauza a fost iarasi buna, dar din a treia am inceput sa ma simt precum pestele pe uscat, a fost destul de greu pentru mine”.


Dupa ce a fost refuzata de Jose Mourinho, Federatia Engleza l-a convins pe Fabio Capello sa accepte postul de selectioner. Italianul a calificat echipa la Cupa Mondiala din Africa de Sud, unde Anglia a dezamagit, iar Capello a fost pus la zid de presa din Albion, care l-a acuzat ca primeste un salariu exorbitant, fara a obtine performante notabile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu