joi, 17 martie 2011

Ancelotti se teme: "Nu vreau Barcelona!"

Chelsea Londra s-a calificat in sferturile de finala ale Ligii Campionilor, dupa ce a terminat la egalitate, miercuri, pe teren propriu, scor 0-0, cu formatia daneza FC Copenhaga, in mansa secunda a optimilor competitiei. In tur, la Copenhaga, Chelsea a invins cu scorul de 2-0.



"Chelsea nu a jucat foarte bine in aceasta seara, ar fi trebuit sa profitam de cel putin una dintre numeroasele ocazii pe care le-am avut. Oricum, nu ne-am descurcat rau si nu le-am oferit multe ocazii adversarilor. Sunt bucuros pentru asta. Nu aveam nevoie sa inscriem pentru ca in tur am castigat cu 2-0. Ceea ce aveam nevoie era sa nu ii lasam pe adversari sa inscrie si in acest fel ne-am calificat in sferturi. Jucatorii au avut o atitudine buna si au fost concentrati. Ne doream calificarea in sferturile de finala, amintiti-va ca in aceeasi perioada anul trecut plangeam, iar acum suntem fericiti. Ma gandesc ca am avut cel putin zece ocazii de a inscrie, dar este OK. Mi-ar placea sa nu jucam cu FC Barcelona, pentru ca este cea mai puternica echipa. De fapt, mi-ar placea sa le plasez pe FC Barcelona si Manchester United in cealalta jumatate, ca sa le putem intalni abia in finala. Insa va trebui sa asteptam pana vineri si vom vedea dupa tragerea la sorti ce este de facut", a spus Ancelotti dupa calificarea de miercuri seara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu