sâmbătă, 12 martie 2011

Torres: "Am fost obligat sa fug de haosul de la Liverpool, iar acum sunt fericit la Chelsea!

"Sa plec de la Liverpool a fost o decizie la care ma gandeam de multa vreme, desi a parut ca am luat-o rapid. Cei mai buni 3 ani din cariera mea au fost la Liverpool, dar dupa ce Xabi Alonso a plecat la Real am inceput sa-mi pun intrebari. 


"Credeam ca Liverpool e cel mai bun club din lume, dar dupa ce Xabi si Mascherano au plecat, iar inaintea lor Crouch si Arbeloa, mi-am dat seama ca nu e asa. Dupa plecarea lui Benitez, Liverpool a intrat in haosul vanzarii si mi-am amintit de Atletico Madrid: istorie mare, multe idei, dar fara bani. Si ca sa conduci un club fara bani ai nevoie de timp, iar eu nu aveam prea mult timp.

"Nu puteam sa plec la Manchester pentru ca aveam respect pentru Liverpool sau la Real pentru ca am jucat la Atletico, iar Barcelona nu avea nevoie de un jucator de profilul meu. Nu mi-a placut varianta Italia, iar atunci a aparut Chelsea", a spus Torres pentru Guardian.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu