miercuri, 9 martie 2011

Video: Barcelona in sferturile Ligii dupa ce zdrobeste Arsenalul lui Wenger!

Planurile ofensive ale ”tunarilor” au ramas doar pe hartie in returul optimilor Ligii Campionilor, meci controlat categoric de echipa lui Pep Guardiola. FC Barcelona a creat constant o presiune sufocanta asupra lui Arsenal, iar dupa o multime de ratari, au venit si golurile izbavitoare. Lionel Messi a anulat avantajul din tur al oaspetilor printr-o executie sclipitoare - preluare fina dupa o pasa a lui Iniesta si sut in stanga lui Almunia, care il inlocuise pe Szczesny, accidentat la un deget.



La ce apetit ofensiv au aratat catalanii, se parea ca vor face din nou scor cu trupa lui Arsene Wenger, ca si in duelul de anul trecut din aceeasi faza, numai ca situatia s-a complicat pentru gazde in primele minute din repriza secunda, paradoxal la prima actiune inchegata de atac a londonezilor. Nasri a batut un corner, iar Busquets a deviat mingea in propria poarta. Avea sa fie singurul sut pe spatiul portii Barcei in tot meciul. La doar trei minute dupa aceasta egalare venita impotriva cursului jocului, s-a petrecut faza care a crizat toata suflarea lui Arsenal: Robin van Persie a sutat dupa fluierul arbitrului, care i-a acordat al doilea galben si astfel oaspetii au ramas in zece intr-un moment critic al partidei. Degeaba i-a explicat atacantul olandez centralului Massimo Busacca faptul ca nu a auzit fluierul in vacarmul de pe stadion si tot degeaba i-a cerut socoteala Wenger arbitrului elvetian dupa terminarea meciului.


Antrenorul Barcelonei, Pep Guardiola, nu crede ca Arsenal a pierdut calificarea din cauza eliminarii lui Van Persie, ci pentru ca echipa sa a jucat fenomenal. ”Eu ii înteleg supararea lui Arsene Wenger
, pentru ca imi place cum joaca echipa lui. Nu stiu cum vor analiza cei de la Arsenal meciul, poate vor considera ca au pierdut din cauza ca s-a jucat 11 la 10. Sau poate vor fi obiectivi si vor observa ca n-au reusit in tot meciul trei pase consecutive”. In opinia tehnicianului catalan, singura solutie pentru ca londonezii sa-si imbunatateasca jocul este sa vada lucrurile gresite pe care le-au facut pe Camp Nou. ”Mi-ar placea intr-o zi sa stau cu Wenger si sa analizam impreuna ambele manse. Poate ca sunt eu subiectiv, dar cred ca am fost cu o clasa peste echipa engleza”. Guardiola a admis ca i-a stat inima in loc la ultima faza a meciului, cand Bendtner scapase spre poarta, dar a fost blocat in extremis de Mascherano. ”Daca jucatorul meu nu alerga atat de rapid cei 20 m pentru a bloca sutul, puteam fi eliminati. Am avut o multime de ocazii, nu ar fi trebuit sa fim in situatia aceea”.


Dorit de Barcelona, clubul unde s-a format ca junior, Cesc Fabregas a avut o evolutie stearsa pe Camp Nou, iar la final s-a considerat principalul vinovat pentru ratarea calificarii. ”Imi asum intreaga raspundere pentru esecul din aceasta seara. Este unul dintre cele mai groaznice momente ale carierei mele si imi cer scuze”, a spus capitanul lui Arsenal, care a adaugat: ”Este pacat ca am parasit competitia. Am speriat-o putinn pe Barcelona, in special la golul egalizator. Acesta este fotbalul. Am jucat cu dureri la picior si am incercat sa rezist cat mai mult. Ii doresc Barcelonei sa ajunga foarte departe in Liga”.


Dupa criza de nervi pe care a facut-o la final, cand a tipat la arbitrul Busacca, Arsene Wenger a declarat dupa meci ca pana si delegatul UEFA era scandalizat de eliminarea lui Van Persie. ”Cum poti sa ucizi un meci ca acesta? Cred ca sunt doua categorii de fani care pot fi suparati dupa o asemenea eroare - cei care iubesc Arsenal si cei care iubesc fotbalul. A fost o decizie care a ruinat un meci promitator. Si pentru ce? Daca era pentru un fault dur, mai intelegeam”, s-a lamentat francezul. Wenger nu a uitat insa fair-play-ul fata de adversar: ”Am pierdut in fata unei Barcelone excelente. Ii doresc succes mai departe”.


Vezi golurile marcate:
'45 [1-0] gol Messi

'52 [1-1] autogol Busquets

'68 [2-1] gol Xavi

'71 [3-1] gol Messi (penalti)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu