joi, 17 martie 2011

Arogant dar inimos! Mourinho: "As prefera sa evit Chelsea!"

Tehnicianul echipei Real Madrid, Jose Mourinho, a declarata miercuri dupa calificarea in sferturile de finala ale Ligii Campionilor, ca ar prefera ca in aceasta faza a competitiei sa nu intalneasca fosta sa formatie, Chelsea Londra.
"Ne-am calificat pentru ca am fost mai buni decat adversarii nostri. Am castigat acasa. Am jucat mai bine. Nu am suferit mult. Am oferit un joc complet. Sunt multumit si linistit. Calificarea este ceva normal. La tragerea la sorti as prefera sa evit echipa Chelsea. Este greu sa joci impotriva prietenilor. Titlurile nu vin dintr-o obsesie, ci in urma unei munci dure si colective. Ne aflam pe calea cea buna si daca nu va veni titlul in acest an, va veni anul viitor, de aceea sunt linistit. Echipele sunt mai bune in al doilea an decat in primul. De aceea consider normala calificarea in sferturile de finala. Ratarea calificarii ar fi fost ceva anormal", a spus Mourinho.
Echipa spaniola Real Madrid s-a calificat in sferturile de finala ale Ligii Campionilor, dupa ce a invins, miercuri, pe teren propriu, cu scorul de 3-0 formatia franceza Olympique Lyon, in mansa secunda a optimilor competitiei. Golurile invingatorilor au fost marcate de Marcelo '37, Benzema '66 si Di Maria '76.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu