miercuri, 13 aprilie 2011

Ancelotti: "Nu eu decid daca plec sau nu!"

Tehnicianul formatiei Chelsea Londra, Carlo Ancelotti, a declarat, marti seara, ca echipa sa a incercat totul pentru a invinge Manchester United si a reusi calificarea in semifinalele Ligii Campionilor.


"Am controlat bine balonul timp de 25 de minute, dar finalul primei reprize a fost mai greu si ei au marcat. Noi am incercat totul. M-am gandit mult si am preferat sa incep cu Torres pentru acest gen de meci insa si Drogba a jucat foarte bine in a doua repriza. Am jucat cu Fernando nu pentru a-i justifica pretul de transfer, ci pentru ca avea calitatile necesare de a juca bine acest meci. Trebuie ca Ramires sa invete sa fie mai calm si sa nu mai fie eliminat. Nu sunt ingrijorat pentru viitor. Nu decid eu daca trebuie sa raman sau nu", a declarat Ancelotti dupa eliminarea din Liga.


Formatia Manchester United s-a calificat in semifinalele Ligii Campionilor, dupa ce a invins, cu scorul general de 3-1, echipa Chelsea Londra, in intalnirea din sferturile de finala ale competitiei. Marti, Manchester United s-a impus, cu scorul de 2-1. Pentru Manchester au marcat Hernandez '43 si Park Ji-sung '77, iar pentru Chelsea a inscris Drogba '77. In tur, Manchester s-a impus la Londra cu scorul de 1-0.


Click aici pentru a vedea golurile!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu