miercuri, 27 aprilie 2011

Mourinho: "Guardiola este un plangacios!"

Jose Mourinho a renuntat la atitudinea cat de cat eleganta in declaratii inaintea unui duel de calibrul lui El Clasico si l-a luat peste picior pe antrenorul Barcelonei, Pep Guardiola, inaintea meciului din aceasta seara, din prima mansa a semifinalelor Ligii Campionilor. Tehnicianul portughez s-a aratat uimit de reactiile catalanului in timpul finalei Cupei Spaniei, spunand despre Guardiola ca face parte dintr-o noua generatie de antrenori care se plang de deciziile corecte ale arbitrilor. "Pep nu cred ca pricepe un lucru elementar, arbitrii mai si gresesc. Ceea ce a facut insa la finala Copei del Rey e o premiera pentru mine. Am intrat intr-o noua era in care antrenorii critica arbitrii si cand acestia au dreptate". Mourinho s-a referit in mod special la faza golului marcat de Pedro si anulat pentru ofsaid. "E prima data cand am vazut asa ceva, un antrenor care sa se lamenteze puternic pentru o decizie corecta. Eu am puterea sa recunosc cand arbitrul are dreptate", a continuat antrenorul Realului.


El a trimis o sageata ironica si la adresa obiectivului Barcelonei, spunand ca "Real nu este obsedata sa ajunga in finala Ligii Campionilor", ci doar isi doreste sa dispute partida cu trofeul pe masa. Intrebat daca FC Barcelona de astazi este cea mai puternica echipa din istorie, Mourinho s-a ferit de un raspuns direct: "Habar n-am daca e cea mai tare. Sigur este o echipa valoroasa, dar nu stiu daca e cea mai puternica din toate timpurile".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu