duminică, 17 aprilie 2011

Mourinho: "M-am saturat sa joc in 10 contra Barcelonei!"

Jose Mourinho parea sa-si faca deja calculele pentru meciul de miercuri. Aseara la conferinta de presa post meci, Mourinho a tinut sa sublinieze jocul bun al echipei sale in inferioritate numerica dar si atmosfera fantastica de pe Santiago Bernabeu: "A fost un meci echilibrat atata timp cat s-a jucat unsprezece contra unsprezece. O prima repriza care a aratat ca cele doua echipe se respecta mult si care stiu ca adversarul este puternic. Apoi, asa cum se intampla de multe ori, unsprezece contra zece e greu" spune Jose care considera ca echipa sa a castigat acest meci: "Rezultatul imediat pentru miercuri este ca am jucat 45 de minute in zece oameni iar oamenii au fost incantati de felul in care am facut-o. Ei cu un jucator in plus au avut mai mult mingea, dar noi am fost cei care am incantat. Al doilea aspect important este ca unsprezece contra unsprezece, avem puterea de a ne lupta cu ei. In fine al treilea element important este ca va trebuie sa muncim si mai mult pana miercuri. As adauga si un al patrulea amanunt: Albiol nu va juca finala Cupei!" a adaugat Jose.
Antrenorul lui Real Madrid a vorbit si despre meciul de miercuri: "Este un singur meci , unii vor pleca acasa cu Cupa, altii nu. Va fi un meci tensionat iar noi vom incerca sa castigam. Nu avem nevoie sa studiam adversarul, il cunoastem bine. Sper sa castigam in fata unei echipe care este
intr-adevar foarte buna" spune lusitanul de pe banca „albilor”.
Tehnicianul madrilen nu s-a ferit sa il critice pe Muniz Fernandez pentru ca nu l-a eliminat pe Dani Alves: "Inca odata s-a confirmat ceea ce spunea: am jucat in zece contra Barcelonei.Am obosit s-o fac. In plus inca odata s-a judecat cu masuri diferite. Eu personal nu inteleg de e Dani Alves n-a primit al doilea cartonas galben pentru un fault in propriul careu, mai ales ca ai dictat penalty. In ultimele minute, cu gol egalizator si cu egalitate numerica, se juca altfel. Am jucat bine in zece oameni pentru ca ne-am pregatit sa jucam in zece oameni. Stiam ce avem de facut. Sper ca miercuri sa jucam in conditii normale" a incheiat Jose Mourinho.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu