vineri, 15 aprilie 2011

Mourinho la Manchester United? Vezi cum ar putea ajunge portughezul antrenorul "diavolilor rosii"!

Mourinho are sanse mici sa depaseasca Barcelona lui Guardiola in campionat, dar incearca sa dea lovitura in Liga Campionilor si in Cupa. The Special One este regretat de fanii lui Inter, care l-au cerut inapoi la echipa dupa eliminarea din Liga, dar si de jucatorii lui Chelsea: "E singurul care ne poate readuce spiritul de invingatori", au declarat londonezii dupa infrangerea in fata lui Manchester in Champions League. Chiar marea rivala a lui Chelsea ar putea fi viitoarea destinatie a portughezului. "Voi fi urmatorul boss al lui United", a declarat Mourinho, conform celor de la The Sun.

Alex Ferguson se bate pentru tripla campionat, Cupa si Champions League, dar se gandeste la retragerea de la United.
"E greu pentru mine sa spun ca locul meu va fi liber, totul depinde de sanatatea mea", spune Sir Alex in The Sun. Locul lui Ferguson ar putea fi luat de Mourinho

"Jose este un bun prieten. Am vorbit de multe ori cu el despre viitorul lui si mi-a spus ca vrea sa se intoarca in Anglia" , mai spune scotianul.

"Eu voi fi viitorul boss al lui Manchester United
", a declarat Mourinho, care ar putea reveni in Anglia in vara lui 2012.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu