joi, 28 aprilie 2011

Mourinho: "Mi-ar fi rusine sa castiga asa!"

Jose Mourinho a fost dezlantuit la conferinta de presa de dupa meci, acuzand faptul ca Barcelona a castigat cu ajutorul arbitrilor. "Felicitari pentru o echipa fantastica. Ma intreb insa de unde vine forta acestei echipe? Poate din influenta pe care o are la UEFA presedintele Federatiei Spaniole, Angel Villar, sau de la faptul ca poarta inscriptia UNICEF pe tricouri? Il respect pe Guardiola, dar tare mult mi-ar placea sa-l vad castigand o Liga a Campionilor fara scandal. Din punctul meu de vedere, daca Barcelona castiga Liga, o face datorita scandalului de pe Bernabeu", a spus portughezul.


Mourinho a opinat ca Pepe a fost eliminat gratuit si a pretins ca nu i-a spus nicio vorba urata centralului Wolfgang Starksau altui oficial dupa momentul acordarii cartonasului rosu pentru jucatorul madrilen la faza din minutul 61. "Nu am spus nimic, doar am aplaudat ironic decizia. Daca i-as fi spus ce gandeam cu adevarat, probabil ca UEFA m-ar fi scos definitiv din fotbal...".
Imaginile TV par a-i da dreptate portughezului, el fiind surprins de camere in timp ce spunea"Bravo, bravo", vorbind cu arbitrul de rezerva. La putin timp, Mourinho a fost trimis in tribune, de unde a comunicat cu secundul Karanka prin biletele.


Dupa 0-2 pe Bernabeu, Mourinho nu crede ca Real mai are vreo sansa sa ajunga in finala de pe Wembley, unde nu va putea conta pe Pepe si Sergio Ramos, suspendati. "In mod clar, misiunea noastra in retur va fi foarte dificila. Ce spun eu aici?! Va fi o misiune imposibila, e clar ca Barcelona va merge in finala". Excentricul tehnician a reluat apoi sirul ironiilor la adresa marii rivale, spunand ca el a castigat de doua ori Liga Campionilor, cu Porto si Inter Milano, si in ambele cazuri victoriile au fost obtinute pe teren. "Acele succese au venit prin munca, efort, transpiratie si lupta. Mi-ar fi rusine sa castig Liga asa cum a facut-o Barcelona cand eram eu la Chelsea si ar fi trebuit sa primim patru penalty-uri in acel meci din semifinale. In plus, vad ca se intampla in fiecare semifinala cu Barcelona ca ea sa aiba un om in plus".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu