miercuri, 27 aprilie 2011

El Clasico 3: Un meci cat o finala!

Un optimism ponderat a fost afisat de ambele tabere inaintea inclestarii de pe stadionul Santiago Bernabeu. In afara de schimbul ironic de replici intre antrenorii Jose Mourinho si Josep Guardiola, cei de la Real Madrid si omologii de la Barcelona au aratat ca asteapta cu incredere partida de miercuri seara.


Mijlocasul Javier Mascherano a opinat ca forta grupului va face diferenta mai degraba decat valoarea individuala a unui jucător si cum Barcelona exceleaza la acest capitol, i se pare logic ca disputa sa fie transata de Messi si compania."Increderea noastra este intacta. Venim dupa un sezon cu multe reusite si suntem capabili sa o scoatem cu bine la capat si acum. Daca vom fi concentrati si vom juca la nivelul reprizei secunde din finala Cupei, vom ajunge pe Wembley", crede fostul cormoran.


Mourinho a insistat pe ideea pe care a mers imediat dupa succesul de la Valencia: "Avem aceeasi stare de spirit pe care am fi avut-o si daca pierdeam finala Cupei, desi ne bucuram nespus ca am
castigat acel trofeu. A doua zi am uitat acea victorie si ne-am concentrat pe meciurile ce urmau. In opinia mea, nu exista favorite intr-o semifinala de Liga. Diferenta este ca acum se intalnesc doua mari rivale, cu o istorie bogata in spate si cu jucători care stiu sa evolueze la acest nivel".


Guardiola a remarcat ca Real a atins cea mai buna forma din acest sezon, insa Barcelona va juca la victorie pe Bernabeu: "Este un mare succes pentru noi ca am ajuns in semifinale. Nu am venit la Madrid sa ne aparam. Daca facem asta, pe un teren atat de lat ca cel al Realului, vom fi facuti bucati. Vom incerca sa ne facem jocul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu