sâmbătă, 30 aprilie 2011

Maradona: "Din respect pentru Leo nu voi spune daca el este mai bun sau eu am fost mai bun!"

Diego Maradona a declarat ca istoria va decide cine este cel mai bun fotbalist din istorie dintre el si Lionel Messi, confom unui interviu acordat publicatiei Clarin. 


"Eu mi-am incheiat cariera, Messi acum si-o construieste. La final, istoria va decide cine este mai bun dintre Maradona si Messi. Nu exista Maradona sau Messi, noi suntem doi argentinieni", a declarat Maradona. Campion al Italiei cu Napoli in 1987 si 1990, fostul campion mondial pare sa aiba insa o parere pe această tema: "Din respect pentru Leo nu voi spune daca el este mai bun sau eu am fost mai bun. Il las in pace".


Maradona crede insa ca jucatorul de 23 de ani, campion olimpic, dublu castigator al Balonului de Aur (2009, 2010), dublu campion al Spaniei (2009-2010), castigator al Ligii Campionilor (2009).. ."este mult mai complet".


Tu cine crezi ca este mai bun?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu